Pytania i odpowiedzi

Standardowy czas oczekiwania na wizytę wynosi do 2 dni roboczych.

Lekarza/pielęgniarkę/położną POZ można zmienić nie częściej niż dwa razy w roku. Wyboru lub zmiany dokonuje się bezpośrednio w przychodni. Dodatkowa darmowa zmiana jest również możliwa w przypadku: zmiany miejsca zamieszkania. zaprzestania pracy przez wybranego wcześniej świadczeniodawcę. W przypadku kolejnej zmiany w danym roku, należy wnieść opłatę w wysokości 80 złotych. Opłatę należy uiścić na konto Oddziału Wojewódzkiego NFZ.

Standardowe godziny pracy POZ 8.00-18.00.

Przybliżony czas oczekiwania na wizytę wynosi 3 dni robocze.

W ramach NFZ usługi medyczne są refundowane dla pacjenta. Oznacza to, że lekarz/ podmiot medyczny nie mają prawa pobierać opłata.

Personel medyczny w tym lekarz, terapeuta, pielęgniarka mogą konsultować odpłatnie poza godzinami swojej pracy. POZ ma obowiązek zachować ciągłość przyjmowania pacjentów w godzinach 8.00-18.00. W tych godzinach może przyjmować kilku lekarzy, których praca jest podzielona według grafiku. W chwili kiedy personel medyczny kończy konsultować pacjentów w ramach swojego standardowego grafiku, a ciągłość pracy POZ jest zachowana specjalista po godzinach swojej pracy może przyjmować odpłatnie. Wówczas pacjent ma możliwość skorzystać z wizyt CITO, które zawsze są dostępne od godziny 7.00 rano i o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. Zapisać się na pierwszy wolny termin w ramach NFZ lub skorzystać z wizyty płatnej.

Gabinet zabiegowy tworzy zespół pielęgniarek, które współpracują ze wszystkimi poradniami w placówce i w konsekwencji wykonują wiele procedur medycznych, które wymagają skupienia. W trosce o komfort pracy , a także bezpieczeństwo Pacjentów stworzyliśmy system zapisów do gabinetu zabiegowego. Dzięki czemu pacjent ma możliwość punktualnie wykonać planowaną czynność oraz minimalizujemy ryzyko przebywania z innymi być może chorymi pacjentami.

Nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie?

Zadaj je nam - odpiszemy oraz umieścimy je tutaj anonimowo.